لیمو عمانی یا همان لیمو شیرین، یکی از انواع میوه‌های استوایی است که در مناطق جنوب شرق آسیا و استرالیا رشد می‌کند. این میوه رنگی روشن دارد و شکل آن شبیه به گلابی یا هلو است. در داخل میوه، یک هسته بزرگ قرار دارد که برای مصارف خوراکی استفاده نمی‌شود. مزه لیمو عمانی شیرین و خنک کننده است و معمولاً به صورت تازه مصرف می‌شود،

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت لیمو عمانی ۱۴۰۱ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


لیمو عمانی یا همان لیمو شیرین، یکی از انواع میوه‌های استوایی است که در مناطق جنوب شرق آسیا و استرالیا رشد می‌کند. این میوه رنگی روشن دارد و شکل آن شبیه به گلابی یا هلو است. در داخل میوه، یک هسته بزرگ قرار دارد که برای مصارف خوراکی استفاده نمی‌شود. مزه لیمو عمانی شیرین و خنک کننده است و معمولاً به صورت تازه مصرف می‌شود،

قیمت لیمو عمانی ۱۴۰۱ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين مي‌توان از آن در تهيه مربا، آبميوه، دسر، كيك و محصولات شيرين ديگر استفاده كرد. در بعضي مناطق، برگ‌هاي ليمو عماني هم به عنوان يك ادويه مورد استفاده قرار مي‌گيرند. ليمو عماني داراي خواص بسياري است كه شامل آنتي‌اكسيداني، ضدباكتري، ضد التهابي و تقويت سيستم ايمني بدن مي‌باشد.

قيمت ليمو عماني ۱۴۰۱ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت ليمو عماني ديجي كالا-قيمت ليمو عماني كيلويي-قيمت ليمو عماني خشك شده-قيمت ليمو عماني در بازار تهران خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ليمو عماني ۱۴۰۱ را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت ليمو عماني ۱۴۰۱ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ليمو عماني ۱۴۰۱ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت ليمو عماني ديجي كالا-قيمت ليمو عماني كيلويي-قيمت ليمو عماني خشك شده-قيمت ليمو عماني در بازار تهران با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ليمو عماني ۱۴۰۱ را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ليمو عماني ۱۴۰۱ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ليمو عماني ۱۴۰۱ وقيمت ليمو عماني ديجي كالا-قيمت ليمو عماني كيلويي-قيمت ليمو عماني خشك شده-قيمت ليمو عماني در بازار تهران كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ليمو عماني ۱۴۰۱ | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

روش ها مختلف تهيه ليمو عماني در منزل
ليمو عماني در واقع همان ليمو ترش شيرازي خشك شده است كه از آن به عنوان چاشني در تهيه انواع غذاهاي ايراني استفاده مي شود.
تهيه ليمو عماني در منزل
مواد لازم:
شما براي تهيه ليمو عماني به مواد زير نياز داريد.
ليمو ترش شيرازي:يك كيلو
سركه: يك فنجان
نمك: به ميزان لازم
مراحل تهيه ليمو عماني در خانه
مرحله اول تهيه ليمو عماني :
ابتدا ليمو ترش هاي شيرازي را خوب بشوييد وسپس بر روي آنها كمي نمك پاشيده و اجازه دهيد يك روز بماند و سپس بعد از يك روز ليموها را با آب سرد خوب بشوييد.
مرحله دوم :
درون يك قابلمه آب و يك فنجان سركه بريزيد و اجازه دهيد به جوش آيد.
مرحله سوم :
ليموترش ها را درون آب و سركه جوشيده بريزيد و بگذاريد 10 ثانيه بجوشند، سپس با آب سرد خوب آبكشي كنيد.
مرحله چهارم:
دوباره پس از آبكشي ليمو ترش ها ، آنها را داخل مخلوط آب جوش و سركه بريزيد تا به مدت 1 دقيقه بجوشند، سپس درون آبكش بريزيد اما آبكشي نكنيد.
مرحله پنجم:
اجازه دهيد ليمو ترش ها خنك شوند، سپس ليمو ترش ها را با خلال دندان سوراخ ريزي كنيد و روي يك پارچه ي نخي تيره بريزيد و زير نور آفتاب قرار دهيد. پارچه نخي تيره جذب نور را بيشتر مي كند.
مرحله ششم:
پس از گذشت 10 روز ليمو هاي كمي خشك شده را درون سبد بريزيد و بگذاريد در سايه بمانند تا كاملا خشك شوند.
نكته مهم:تقريبا يك يا دو ماه طول مي كشد تا ليموها كاملا خشك شوند. در صورت عدم دسترسي به نور خورشيد ليمو ها را كنار شوفاژ يا بخاري خشك كنيد.
روش خشك كردن ليمو ترش با نور خورشيد
ابتدا ليمو ها را به خوبي بشوييد، سپس آن ها را به مدت 24 ساعت در آب خيس كنيد و در اين مدت چند بار آب آن را عوض كنيد تا تلخي پوست ليمو ها گرفته شود.
پارچه نخي تميزي بر كف يك سيني را پهن كنيد و سپس ليمو ها را روي آن بريزيد.
سيني را حداقل 1 ماه در مقابل نور خورشيد قرار دهيد تا ليمو ها خشك شوند. ليموها در زمستان به زمان بيشتري براي خشك شدن نياز دارند بنابراين اگر ليمو ها پس از يك ماه هنوز به طور كامل خشك نشده بودند، آن ها را كنار بخاري يا شوفاژ قرار دهيد تا كاملا خشك شوند.
خشك كردن ليمو ترش به صورت ورقه اي
شما مي توانيد ليموها را به صورت ورقه اي نيز خشك كنيد. براي خشك كردن ليموترش به صورت ورقه اي روش هاي زير را به كار بريد. ليمو عماني ورقه اي يا ليمو خشك حلقه اي را مي توانيد براي تهيه انواع چاي و دمنوش استفاده كنيد.
با استفاده از تابش نور خورشيد يا بخاري
ليموها را به خوبي بشوييد و سپس آن ها را به مدت 24 ساعت در آب خيس كنيد و در اين مدت چند بار آب آن را عوض كنيد تا تلخي پوست ليمو ها گرفته شود و بعد از اين مدت آبكش كنيد.
ليموها را به صورت ورقه هاي نازك برش زده و هسته هاي ليمو را خارج كنيد.
كف سيني استيل ورقه هاي ليمو را بچينيد.
سيني را با برش هاي ليمو در مقابل تابش نور خورشيد قرار دهيد ، در زمستان سيني را روي شوفاژ يا حرارت ملايم بخاري قرار دهيد تا خشك شوند.
با استفاده از دستگاه خشك كن
برش هاي ليمو را داخل دستگاه خشك كن گذاشته و همانند ديگر ميوه هاي خشك مصرف كنيد. استفاده از دستگاه خشك كن ميوه، با حذف آب درون ميوه از فساد آن جلوگيري كرده و باعث حفظ كيفيت و ماندگاري محصول در طولاني مدت مي شود. براي تهيه ليموترش خشك شده ورقه اي به صورت زير عمل كنيد:
ليموها را به خوبي بشوييد و سپس آن ها را به مدت 24 ساعت در آب خيس كنيد و در اين مدت چند بار آب آن را عوض كنيد تا تلخي پوست ليمو ها گرفته شود و بعد از اين مدت آبكش كنيد.
ليموها را به صورت ورقه هاي نازك برش زده و سپس ورقه ها را به صورتي كه بين آن ها فاصله اي نباشد، بر روي سيني خشك كن بچينيد.
دستگاه خشك كن را روي حرارت 125 درجه فارنهايت قرار دهيد.
تقريبا ده ساعت طول مي كشد تا برش هاي ليمو كاملا خشك شوند.
با استفاده از فر
شما مي توانيد ليموها را به صورت ورقه اي در فر خشك كنيد. براي اين منظور:
ليموها را به خوبي بشوييد و سپس آن ها را به مدت 24 ساعت در آب خيس كنيد و در اين مدت چند بار آب آن را عوض كنيد تا تلخي پوست ليمو ها گرفته شود و بعد از اين مدت آبكش كنيد.
فر را روشن كنيد و روي پايين ترين درجه ممكن قرار دهيد.
با كاغذ پارچمنت سيني فر را پوشانده و ورقه هاي ليمو را روي آن بچينيد.
سيني را به مدت 4 ساعت درون فر قرار دهيد . در تمام اين مدت هر 1 ساعت يك بار ليمو ها را زيرو رو كنيد تا حرارت به همه قسمت ها به طور يكنواخت برسد.
پس از خشك شدن كامل ليمو ها ، فر را خاموش كرده اما سيني را تا 24 ساعت از فر خارج نكنيد.
بعد از گذشت اين مدت برش هاي خشك شده ي ليمو را از فر خارج كرده و درون ظرف شيشه اي يا پلاستيك فريزر نگهداري كنيد.
طرز تهيه پودر يا گرد ليمو عماني در خانه
پس از خشك كردن ليموها ، براي تهيه ي گرد ليمو عماني، پوست ليمو عماني خشك شده را از گوشت آن جدا كرده، سپس قسمت گوشتي ليمو عماني را در آسياب ريخته و آن را به صورت پودر درآوريد. چنانچه در اين بخش از نمناك اشاره كرده ايم بايد به خاطر داشته باشيد كه حتما تخم هاي آن را از گوشت آن جدا كنيد در غير اين صورت گرد ليمو عماني تلخ خواهد شد.
نكات مهم :
اگر ليمو ترش هاي شيرازي بر روي درخت خشك شوند، ليمو عماني زرد مايل به قهوه اي مي شود. اگر آن ها را در آب و سركه بجوشانند و سپس زير نور خورشيد خشك كنند، ليمو عماني به دست آمده سياه مي شود.
ليمو عماني را مي توان در فر، دستگاه خشك كن و يا به طور طبيعي زير نور خورشيد خشك كرد.
براي گرفتن تلخي ليمو، قبل از خشك كردن ليمو آنها را به مدت 24 ساعت در آب خيس كنيد و در اين مدت چند بار آب آن را عوض كنيد تا تلخي پوست ليمو ها گرفته شود.
براي رفع تلخي ليمو عماني در غذا مي توانيد:
از پودر يا گرد ليمو عماني براي تهيه غذا استفاده كنيد.
ليمو عماني را چند ساعت قبل از مصرف در آب گرم خيس كنيد و سپس به غذا بيافزاييد.
هسته هاي داخل ليمو عماني را خارج كنيد زيرا درصد بالاي از تلخي ليمو عماني به تخم هاي آن مربوط مي شود.
براي گرفتن تلخي ليمو عماني، آن را در آب براي چند دقيقه بجوشانيد و پس از دور ريختن آب آن ليمو هاي جوشيده شده به غذا بيافزاييد.
قيمت ليمو عماني ۱۴۰۱ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت ليمو عماني ديجي كالا-قيمت ليمو عماني كيلويي-قيمت ليمو عماني خشك شده-قيمت ليمو عماني در بازار تهران مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 221 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585988

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .